Τηλεπικοινωνίες

Ελληνικά

Τηλεπικοινωνίες - Καταγγελία για αθέμιτες εμπορικές πρακτικές

αθέμιτες εμπορικές πρακτικές, καταγγελία, τηλεπικοινωνίες

Οδηγίες Καταγγελίας

Υποβάλετε την καταγγελία σας συμπληρώνοντας το παρακάτω υπόδειγμα.

Αποστείλετέ το ηλεκτρονικά στην επιχείρηση με την οποία έχει ανακύψει η διαφορά, με εμφανή κοινοποίηση στους αρμόδιους φορείς που θα βρείτε εντός του υποδείγματος.

Για να μεσολαβήσουμε εξωδικαστικά για την υπόθεση σας:

Καταγγελία για βλάβη δικτύου- τηλεφωνικής γραμμής

Καταγγελία για βλάβη δικτύου- τηλεφωνικής γραμμής

Οδηγίες Καταγγελίας

Υποβάλετε την καταγγελία σας συμπληρώνοντας το παρακάτω υπόδειγμα καταγγελίας.

Αποστείλετέ το ηλεκτρονικά στην επιχείρηση με την οποία έχει ανακύψει η διαφορά, με εμφανή κοινοποίηση στους αρμόδιους φορείς που θα βρείτε εντός του υποδείγματος.

Για να μεσολαβήσουμε εξωδικαστικά για την υπόθεση σας:

Βλάβη δικτύου- Τηλεφωνικής γραμμής

Βλάβη δικτύου- Τηλεφωνικής γραμμής

Σε περίπτωση που παρουσιαστεί βλάβη στην τηλεφωνικής σας γραμμή/δίκτυο ο πάροχος έχει ορισμένες υποχρεώσεις σύμφωνα με τον Γενικό Κανονισμό Αδειών της ΕΕΤΤ.

Πιο συγκεκριμένα:

Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ.: Θετική η μη εφαρμογή της “ρήτρας αναπροσαρμογής” στα τιμολόγια των παρόχων τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών

Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ.: Θετική η μη εφαρμογή  της “ρήτρας αναπροσαρμογής”  στα τιμολόγια των παρόχων τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών

Η Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ. συμμετείχε στην πρόσφατη δημόσια διαβούλευση της ΕΕΤΤ και διατύπωσε την άρνησή της, αναφορικά με την τροποποίηση του Κανονισμού Γενικών Αδειών και την εισαγωγή “ρήτρας (τιμαριθμικής) αναπροσαρμογής”, κατόπιν αιτήματος των παρόχων. Την κατηγορηματική άρνησή τους δήλωσαν επίσης μεταξύ άλλων ο Συνήγορος του Καταναλωτή και άλλες Ενώσεις Καταναλωτών.

Καταγγελία για απόκλιση ταχυτήτων δικτύου

Καταγγελία για απόκλιση ταχυτήτων δικτύου

Οδηγίες Καταγγελίας

Υποβάλετε την καταγγελία σας συμπληρώνοντας το παρακάτω υπόδειγμα καταγγελίας.

Αποστείλετέ το ηλεκτρονικά στην επιχείρηση με την οποία έχει ανακύψει η διαφορά, με εμφανή κοινοποίηση στους αρμόδιους φορείς που θα βρείτε εντός του υποδείγματος.

Για να μεσολαβήσουμε εξωδικαστικά για την υπόθεση σας:

Δικαιώματα των καταναλωτών λόγω αρνητικών αποκλίσεων της ελάχιστης ταχύτητας σε δίκτυα και υπηρεσίες ηλεκτρονικών επικοινωνιών

Δικαιώματα των καταναλωτών λόγω αρνητικών αποκλίσεων της ελάχιστης ταχύτητας σε δίκτυα και υπηρεσίες ηλεκτρονικών επικοινωνιών

Σύμφωνα με τις διατάξεις του Εθνικού Κανονισμού Ανοιχτού Διαδικτύου (ΕΚΑΔ), οι πάροχοι υπηρεσιών πρόσβασης στο Διαδίκτυο υποχρεούνται να ενημερώνουν τους συνδρομητές τους για την ελάχιστη, μέγιστη και συνήθως διαθέσιμη ταχύτητα που αναμένεται στη σύνδεσή τους.

Η Ψηφιακή εποχή και οι ενώσεις καταναλωτών απαιτούν ισχυρότερη Επιτροπή Ανταγωνισμού

Η Ψηφιακή εποχή  και οι ενώσεις καταναλωτών απαιτούν ισχυρότερη Επιτροπή Ανταγωνισμού…

Η καλή λειτουργία των αγορών και επομένως η ευημερία των καταναλωτών, βασίζεται στην επαρκή εξουσία των Αρχών Ανταγωνισμού, ώστε να επιβάλλουν την εφαρμογή της νομοθεσίας όπου χρειάζεται, αλλά και, να είναι σε θέση να αντιμετωπίζουν τα προβλήματα των γρήγορα αναπτυσσόμενων ψηφιακών αγορών.

Καλύτερες υπηρεσίες περιαγωγής και φθηνότερες κλήσεις προς τις χώρες της ΕΕ για τους καταναλωτές

Καλύτερες υπηρεσίες περιαγωγής και φθηνότερες κλήσεις προς τις χώρες της ΕΕ για τους καταναλωτές

Αποτελεί μια ιδιαίτερα θετική εξέλιξη η πρόσφατη είδηση ότι, οι ευρωβουλευτές της Επιτροπής Βιομηχανίας, Έρευνας και Ενέργειας του Κοινοβουλίου (ITRE) ψήφισαν πρόσφατα υπέρ της παράτασης για άλλα δέκα χρόνια του κανονισμού (ΕΕ) αριθ. 531/2012, ο οποίος λήγει στις 30 Ιουνίου 2022, αναφορικά με την παροχή υπηρεσιών κινητών επικοινωνιών (δεδομένα, φωνητικές κλήσεις, SMS) με χρέωση εσωτερικού (κανόνες RLAH «roam-like-at-home»/«περιαγωγή σαν στο σπίτι σας»), όταν οι καταναλωτές ταξιδεύουν στην ΕΕ.

Συμμετοχή της ΕΚΠΟΙΖΩ σε τηλεδιάσκεψη με το ΚΙΝΑΛ για την κινητή τηλεφωνία

Συμμετοχή της ΕΚΠΟΙΖΩ σε τηλεδιάσκεψη με το ΚΙΝΑΛ για την κινητή τηλεφωνία

Η ΕΚΠΟΙΖΩ συμμετείχε στην τηλεδιάσκεψη που οργάνωσε το ΚΙΝΑΛ με Ενώσεις Καταναλωτών στις 8/12/2020 και στην οποία εισηγήθηκε η Πρόεδρος του κα  Φώφη Γεννηματά, με θέμα: τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πολίτες εν μέσω πανδημίας κατά τη χρήση του Διαδικτύου και τις υπερβολικές χρεώσεις.

Ακολουθούν οι θέσεις της ΕΚΠΟΙΖΩ, οι οποίες εκτέθηκαν στην τηλεδιάσκεψη από την Αντιπρόεδρο Παναγιώτα  Καλαποθαράκου και τη Νομική Σύμβουλο Βίκυ Τζέγκα:

Έρευνα της ΕΚΠΟΙΖΩ για τα πενταψήφια

Πενταψήφια νούμερα

Η ΕΚΠΟΙΖΩ, αλλά και όλες οι Ενώσεις Καταναλωτών μέλη της ΠΟΜΕΚ “Η Παρέμβαση”, πραγματοποίησαν έρευνα, μετά από πλήθος καταγγελιών των καταναλωτών για τις αυθαίρετες χρεώσεις από τα πενταψήφια.  Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε τρία επίπεδα: επεξεργασία των καταγγελιών, έλεγχος των παρόχων Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ) και των παρόχων ηλεκτρονικών επικοινωνιών. Τα ευρήματα της έρευνας απεστάλησαν στις αρμόδιες Αρχές προκειμένου για την άμεση παρέμβασή τους.

Σελίδες

Εγγραφή στο RSS - Τηλεπικοινωνίες
Χρειάζεστε βοήθεια με κάποιο θέμα σας;

Είναι μία Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών που έχει ως στόχο την προστασία των δικαιωμάτων των καταναλωτών και την βελτίωση της ποιότητας της ζωής τους.

Newsletter

Newsletters

Μείνετε ενημερωμένοι για τις υπηρεσίες μας. Αφήστε μας το e-mail σας και εγγραφείτε στο newsletter μας.

Έχετε τη δυνατότητα απεγγραφής από τα newsletters μας ανά πάσα στιγμή

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

Επικοινωνία

Στουρνάρη 17, Αθήνα 10683

2103304444

info@ekpizo.gr

www.ekpizo.gr

Δευ - Παρ: 10:00 πμ - 3:00 μμ
Σάβ - Κυρ: Κλειστά