210 330 4444
info@ekpizo.gr
Καταγγελία για τραπεζικές απάτες

Καταγγελία για τραπεζικές απάτες

Καταγγελία για τραπεζικές απάτες
Χρηματοοικονομικά

Εάν διαπιστώσατε παράνομες συναλλαγές στον τραπεζικό σας λογαριασμό ή έχετε πέσει θύμα απάτης, με σκοπό τη γνωστοποίηση προσωπικών και οικονομικών πληροφοριών ή κωδικών ασφαλείας σας (όπως ενδεικτικά: 1. απατηλές ιστοσελίδες τραπεζών (spoofed bank websites), 2. απατηλές τηλεφωνικές κλήσεις, όπως κλήσεις από άγνωστο αριθμό, ή από κάποιον αριθμό που μοιάζει με τηλεφωνικό κέντρο μεγάλων τραπεζών (vishing), 3. απατηλά μηνύματα SMS, viber, What’s Up, messenger (smishing), με σύνδεσμο που παραπέμπει σε ιστοσελίδα, η οποία προσομοιάζει με αυτή της τράπεζας, όπου καταχωρούν οι χρήστες προσωπικούς κωδικούς ή τον αριθμό λογαριασμού (IBAN), 4. απατηλά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου -emails, όπως π.χ. να πατήσει ο χρήστης επειγόντως ένα συγκεκριμένο link, διότι σε διαφορετική περίπτωση, θα ακυρωθεί η χρεωστική/πιστωτική του κάρτα εντός μισής ή μίας ώρας (phishing)), θα πρέπει άμεσα να προβείτε στις κάτωθι ενέργειες:

1. Άμεση επικοινωνία με το αρμόδιο τμήμα της τράπεζας για ακύρωση της ύποπτης συναλλαγής, φραγή του τραπεζικού λογαριασμού και αλλαγή κωδικών.

2. Αίτηση αμφισβήτησης σε κατάστημα της τράπεζας.

3. Μήνυση κατά αγνώστου και κατάθεση της μήνυσης στη Δ/νση Ηλεκτρονικού εγκλήματος.

4. Καταγγελία στην τράπεζα ακολουθώντας τις παρακάτω οδηγίες:

Καταγγελίες για μη μέλη

Εάν δεν είστε μέλος μας και επιθυμείτε να υποβάλετε καταγγελία, συμπληρώστε το παρακάτω υπόδειγμα, αποστείλετέ το στην επιχείρηση με την οποία έχει ανακύψει η διαφορά και κοινοποιήστε το σε εμάς και στους αρμόδιους φορείς. Σε περίπτωση που θέλετε να μεσολαβήσουμε εξωδικαστικά για λογαριασμό σας, εγγραφείτε ως μέλος εδώ.

Καταγγελίες για μέλη

Εάν είστε ήδη μέλος μας, μπορείτε να υποβάλετε την καταγγελία σας συμπληρώνοντας την φόρμα υποβολής καταγγελίας παρακάτω, αναφέροντας τον αριθμό μέλους και το πρόβλημά σας, προκειμένου να μεσολαβήσουμε εξωδικαστικά. Στη συνέχεια, εκπρόσωπος του νομικού μας τμήματος θα επικοινωνήσει μαζί σας τηλεφωνικά ή μέσω email.

Βρείτε το υπόδειγμα καταγγελίας-Αμφισβήτηση συναλλαγής παρακάτω.

Περισσότερες πληροφορίες για τις διαδικτυακές απάτες και τους τρόπους προστασίας των καταναλωτών μπορείτε να βρείτε στους ακόλουθους ιστοτόπους:

Χρειάζεστε βοήθεια με κάποιο θέμα σας;

Είναι μία Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών που έχει ως στόχο την προστασία των δικαιωμάτων των καταναλωτών και την βελτίωση της ποιότητας της ζωής τους.

Newsletter

Newsletters

Μείνετε ενημερωμένοι για τις υπηρεσίες μας. Αφήστε μας το e-mail σας και εγγραφείτε στο newsletter μας.

Επικοινωνία

Στουρνάρη 17, Αθήνα 10683

2103304444

info@ekpizo.gr

www.ekpizo.gr

Δευ - Παρ: 10:00 πμ - 3:00 μμ
Σάβ - Κυρ: Κλειστά