Απαγόρευση οχλήσεων από εισπρακτικές, δικηγορικές και εταιρείες διαχείρισης δανείων

Ενεργειακή Αναβάθμιση Κατοικιών
Ενεργειακή Αναβάθμιση Κατοικιών

Απαγόρευση οχλήσεων από εισπρακτικές, δικηγορικές και εταιρείες διαχείρισης δανείων

Απαγόρευση οχλήσεων από εισπρακτικές, δικηγορικές και εταιρείες διαχείρισης δανείων
Χρηματοοικονομικά

Τις τελευταίες εβδομάδες, η ΕΚΠΟΙΖΩ και τα λοιπά μέλη της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ενώσεων Καταναλωτών - Π.ΟΜ.Ε.Κ. “Η Παρέμβαση” έχουν καταγράψει πλήθος καταγγελιών/διαμαρτυριών των καταναλωτών, σχετικά με τις πιέσεις που δέχονται από τις εισπρακτικές και δικηγορικές εταιρίες, καθώς και εταιρείες διαχείρισης απαιτήσεων.

Οι εταιρίες αυτές, ακόμα και στις δύσκολες αυτές ημέρες εν μέσω της πανδημίας , τους ενοχλούν προκειμένου να καταβάλουν ληξιπρόθεσμες οφειλές προς τράπεζες, ΔΕΗ, εταιρείες κινητής τηλεφωνίας κτλ. Οι οχλήσεις αυτές εξακολουθούν, παρά το γεγονός ότι ήδη ο αρμόδιος Υπουργός Ανάπτυξης έχει εκφράσει ότι “δεν νοούνται ενοχλήσεις, σε τέτοια περίοδο, για χρέη”.

Σημειώνεται δε ότι τα τελευταία μέτρα που έλαβε η κυβέρνηση δεν περιλαμβάνουν  παράταση της προθεσμίας υποβολής αίτησης στην πλατφόρμα για την προστασία της κύριας κατοικίας, ενώ ασάφεια υπάρχει ως προς το ποιοί δικαιούνται τελικά την αναστολή των δόσεων των οφειλών τους. Επομένως, οι δανειολήπτες βρίσκονται ακόμα σε στάση αναμονής και σε κατάσταση αβεβαιότητας.

Δεδομένης της εξαιρετικά κρίσιμης κατάστασης,  η ΕΚΠΟΙΖΩ και η ΠΟΜΕΚ “Η Παρέμβαση” επανέρχονται, και ζητούν την άμεση παρέμβαση της Κυβέρνησης, ώστε  να προχωρήσει στην ΑΠΟΛΥΤΗ  απαγόρευση οχλήσεων από τις εν λόγω εταιρείες και  να επιβάλει παραδειγματικά διοικητικές κυρώσεις σε  όποια εταιρία δε συμμορφωθεί.

Τέλος η ΕΚΠΟΙΖΩ καλεί τους καταναλωτές να καταγγέλλουν κάθε πρόβλημα που αντιμετωπίζουν με τις εισπρακτικές, δικηγορικές και εταιρείες διαχείρισης .                                       

Προς διευκόλυνση των καταναλωτών υπάρχει υπόδειγμα καταγγελίας στην ιστοσελίδα της ΕΚΠΟΙΖΩ το οποίο συμπληρώνουν και το αποστέλλουν στην Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή στο e-mail: 1520@efpolis.gr

Ενδεικτικά μπορείτε να δείτε στο τέλος στο σχετικό αρχείο μαρτυρίες/καταγγελίες καταναλωτών που εστάλησαν στην ΕΚΠΟΙΖΩ από 15 εως 31 Μαρτίου.

Χρειάζεστε βοήθεια με κάποιο θέμα σας;

Είναι μία Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών που έχει ως στόχο την προστασία των δικαιωμάτων των καταναλωτών και την βελτίωση της ποιότητας της ζωής τους.

Newsletter

Newsletters

Μείνετε ενημερωμένοι για τις υπηρεσίες μας. Αφήστε μας το e-mail σας και εγγραφείτε στο newsletter μας.

Έχετε τη δυνατότητα απεγγραφής από τα newsletters μας ανά πάσα στιγμή

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

Επικοινωνία

Στουρνάρη 17, Αθήνα 10683

2103304444

info@ekpizo.gr

www.ekpizo.gr

Δευ - Παρ: 10:00 πμ - 3:00 μμ
Σάβ - Κυρ: Κλειστά