210 330 4444
info@ekpizo.gr
Πως να επιλέξετε τηλεπικοινωνιακό πάροχο

Πως να επιλέξετε τηλεπικοινωνιακό πάροχο

Πως να επιλέξετε τηλεπικοινωνιακό πάροχο
Τηλεπικοινωνίες

Ενέργειες για σωστή ενημέρωση

Μην εμπιστεύεστε τις διαφημίσεις, αλλά ενημερωθείτε για:

  • το τι περιλαμβάνει το πακέτο της προσφοράς κάθε εταιρείας (λεπτά ομιλίας για σταθερά/κινητά, ταχύτητα ίντερνετ, διάρκεια σύμβασης κλπ).
  • τις ακριβείς χρεώσεις κάθε εταιρείας (τιμές με το λεπτό ή το δευτερόλεπτο, με ή χωρίς ΦΠΑ)
  • το εάν η περιοχή σας καλύπτεται από το δίκτυο της εταιρείας, με την οποία πρόκειται να συμβληθείτε
  • το πότε θα γίνει η σύνδεση (Το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα που μπορεί να περιμένετε για την ενεργοποίηση της σύνδεσης είναι 15 εργάσιμες ημέρες)
  • τους όρους της σύμβασης κάθε εταιρείας (Διαβάστε προσεκτικά τους όρους, για να διαπιστώσετε εάν ισχύουν ή υπάρχουν περιορισμοί, που δεν αναφέρονται ξεκάθαρα)

Η σύμβασή σας με τον τηλεπικοινωνιακό πάροχο είναι ισχυρή ακόμη και όταν καταρτίζεται προφορικά. Κάθε εταιρεία, όμως, υποχρεούται να σας αποστείλει το έντυπο της σύμβασης εις διπλούν για να το υπογράψετε.

Τι να προσέχετε πριν την υπογραφή της σύμβασης:

  • να ζητάτε να σας αποσταλεί η σύμβαση για να αναγνώσετε τους γενικούς όρους πριν υπογράψετε
  • να διαβάζετε προσεχτικά τα «ψιλά γράμματα», διότι συχνά κρύβονται καταχρηστικοί όροι ή πληροφορίες που θα έπρεπε να γνωρίζετε και «αποκρύπτονται»
  • να ζητάτε διευκρινιστικές πληροφορίες και ακριβείς απαντήσεις από τους υπαλλήλους των εταιρειών για τα προϊόντα που πωλούν

Τι να προσέχετε μετά την υπογραφή της σύμβασης:

  • να ζητάτε πάντα και να λαμβάνετε το έντυπο της σύμβασης που υπογράψατε
  • να ελέγχετε πάντα το μηνιαίο λογαριασμό σας για τυχόν “περίεργες” χρεώσεις
  • να φυλάσσετε τους λογαριασμούς και τις αποδείξεις πληρωμής
  • εάν έχετε κάποια αντίρρηση, να την κάνετε εγγράφως προς την εταιρεία
  • σε περίπτωση καταγγελίας της σύμβασης από την εταιρεία, να μην καταβάλλετε το κόστος που σας επιβάλλεται ως αποζημίωση για τη διακοπή της σύμβασης

Σε περίπτωση που δεν εφαρμόζονται αυτά που έχετε συμφωνήσει, μπορείτε με έγγραφη αίτησή σας να καταγγείλετε τη σύμβαση και να διεκδικήσετε το αίτημα σας. Κάνετε την καταγγελία σας εδώ.

 

Χρειάζεστε βοήθεια με κάποιο θέμα σας;

Είναι μία Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών που έχει ως στόχο την προστασία των δικαιωμάτων των καταναλωτών και την βελτίωση της ποιότητας της ζωής τους.

Newsletter

Newsletters

Μείνετε ενημερωμένοι για τις υπηρεσίες μας. Αφήστε μας το e-mail σας και εγγραφείτε στο newsletter μας.

Επικοινωνία

Στουρνάρη 17, Αθήνα 10683

2103304444

2103300591

info@ekpizo.gr

www.ekpizo.gr

Δευ - Παρ: 10:00 πμ - 4:00 μμ
Σάβ - Κυρ: Κλειστά