Ελληνικά

Πληροφορίες Σύμβασης

Οι συμβάσεις που υπογράφουμε με τους φορείς παροχής υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών, θα πρέπει να αποτυπώνονται σε ειδικά έντυπα και να περιέχουν υποχρεωτικά, τουλάχιστον, τα παρακάτω στοιχεία:

  • Λεπτομερή στοιχεία του φορέα παροχής υπηρεσιών
  • Περιγραφή των παρεχόμενων υπηρεσιών και το επίπεδο ποιότητας αυτών
  • Το είδος υπηρεσιών συντήρησης
  • Τις τιμές και τον τρόπο τιμολόγησης των υπηρεσιών
  • Την διάρκεια της σύμβασης, τους όρους ανανέωσης και τις περιπτώσεις καταγγελίας της σύμβασης
  • Τους όρους αποζημίωσης και καταβολής των καταβληθέντων σε περίπτωση παροχής υπηρεσιών κακής ποιότητας
  • Τη διαδικασία επίλυσης των διαφορών από τη σύμβαση
  • Περιγραφή του δικαιώματος του απορρήτου των επικοινωνιών

Λύση/ Καταγγελία Σύμβασης

Χωρίς αποζημίωση
Έχουμε το δικαίωμα να καταγγείλουμε και να λύσουμε τη σύμβαση με την εταιρεία παροχής υπηρεσιών χωρίς κάποιο κόστος, όταν:

  • Ενημερωθούμε από την εταιρεία ότι τροποποίησε μονομερώς τη σύμβαση και μέσα σε χρονικό περιθώριο 1 μήνα
  • Εάν οι υπηρεσίες που λαμβάνουμε είναι κατώτερης ποιότητας σε σχέση με όσα είχαν συμφωνηθεί ή όταν λόγω τεχνικών προβλημάτων είναι ανύπαρκτες

Με αποζημίωση
Εάν επιθυμούμε να διακόψουμε τη σύμβαση πριν την καθορισμένη λήξη της, μπορεί να υποχρεωθούμε σε καταβολή αποζημίωσης προς την εταιρία. Αυτό είναι ακόμα πιο σύνηθες στην παροχή υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας όπου γίνονται συμβόλαια με επιδότηση σε ηλεκτρονικές συσκευές, όπου με την πρόωρη διακοπή του συμβολαίου πρέπει να επιστρέψουμε το αναπόσβεστο ποσό.

 

Related Posts