Ελληνικά

Εάν αγοράσετε κάποιο προϊόν/υπηρεσία, μέσω internet, ή από απόσταση ή εκτός του καταστήματος, τότε:

  • Εάν το μετανιώσετε, μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν (υπαναχωρήσετε) μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία αγοράς και να σας επιστραφούν τα χρήματα σας
  • Εάν ο προμηθευτής δεν σας ενημέρωσε πως έχετε δικαίωμα υπαναχώρησης, τότε μπορείτε να υπαναχωρήσετε και να επιστρέψετε το προϊόν μέχρι 12 μήνες μετά το τέλος της αρχικής προθεσμίας υπαναχώρησης

Στα προϊόντα ψηφιακού περιεχομένου, ισχύει κανονικά η προθεσμία των 14 ημερών, ωστόσο, εάν δηλώσετε ρητά ότι συμφωνείτε με άμεση τηλεφόρτωση ή ροή του περιεχομένου, χάνετε το δικαίωμα υπαναχώρησης.

Διαδικασία άσκησης δικαιώματος υπαναχώρησης:

  • Θα πρέπει να κάνετε χρήση του δικαιώματος υπαναχώρησης, πριν λήξει η προθεσμία των 14 ημερολογιακών ημερών, από
  1. την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος
  2. την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης για τις υπηρεσίες
  • Για να υπαναχωρήσετε ενημερώνετε εγγράφως τον προμηθευτή για αυτή σας την απόφαση. Αυτό μπορείτε να το κάνετε με
  1. κάποιο έντυπο υπαναχώρησης
  2. ηλεκτρονικά μέσω e-mail
  3. αντίστοιχης ηλεκτρονικής φόρμας που παρέχει ο προμηθευτής (Μπορείτε να βρείτε έντυπο υπαναχώρησης, εδώ.
  • Ο προμηθευτής θα πρέπει να σας επιβεβαιώσει την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης.
  • Επιστρέφετε το προϊόν, στον προμηθευτή, στην αρχική του κατάσταση, μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες.
  • Αφού παραλάβει το αίτημά σας, ο προμηθευτής θα πρέπει να σας επιστρέψει το ποσό που του καταβάλατε μέσα σε δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες.
  • Τα έξοδα επιστροφής θα πρέπει να τα πληρώσετε εσείς. Όμως, στην περίπτωση που ο προμηθευτής δεν σας είχε ενημερώσει για αυτό το κόστος, όταν κάνατε την αγορά, τότε τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν αυτόν

Εάν το πρόβλημα δεν επιλύεται ή ο πωλητής δεν είναι συνεργάσιμος, επικοινωνήστε μαζί μας συμπληρώνοντας το έντυπο καταγγελίας εδώ.

 

Related Posts