Alt

Παραλίες και Αιγιαλοί

  • 20 Ιούνιος

Τι πρέπει να γνωρίζουμε όταν επισκεπτόμαστε παραλίες; Όλες οι παραλίες είναι κοινόχρηστου χαρακτήρα και επιτρέπεται η ελεύθερη πρόσβαση των πολιτών. Στις οργανωμένες παραλίες, θα πρέπει να προβλέπεται ελεύθερος χώρος και για τους υπόλοιπους λουόμενουςΗ χρέωση για τη χρήση ομπρέλας και ξαπλώστρας θα πρέπει να είναι αναρτημένη σε τιμοκατάλογο σε εμφανές σημείοΘα πρέπει να εκδίδεται απόδειξη παροχής...

Περισσότερα


Πέντε δικαιώματα που πρέπει να γνωρίζετε #EU4Consumers

  • 17 Απρίλιος

Περισσότερα δικαιώματα, καλύτερη προστασία των ευρωπαίων καταναλωτών Γνωρίζετε ότι ως ευρωπαίοι καταναλωτές έχουμε ίδια δικαιώματα σε όποια χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και αν βρισκόμαστε… Γνωρίζετε όμως ότι από τις 13 Ιουνίου 2014 έχουμε καλύτερη προστασία, ιδιαίτερα όσοι από μας χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για αγορές; Χάρη στην κοινοτική Οδηγία(2011/83), επιβάλλεται η συστηματική και λεπτομερής...

Περισσότερα


Συμβουλές για τις αγορές προϊόντων

  • 15 Απρίλιος

Πριν παραγγείλετε και αγοράσετε ένα προϊόν: κάνετε έρευνα αγοράς και συγκρίνετε τιμές και ποιότητα ζητείστε να μάθετε για το είδος, τις ιδιότητες και τη λειτουργία του προϊόντος και βασιστείτε στα ενημερωτικά ή διαφημιστικά φυλλάδια και όχι μόνο σε προφορικές διαβεβαιώσεις ενημερωθείτε για τον τρόπο χρήσης, την ανθεκτικότητά του, και την πιθανή διάρκεια ζωής του ρωτήστε για την...

Περισσότερα


Ελαττωματικό προϊόν

  • 14 Απρίλιος

Σε όλους μας έχει συμβεί ένα προϊόν που αγοράσαμε, λιγότερο ή περισσότερο ακριβό, να παρουσιάσει προβλήματα, να μην ανταποκρίνεται σε αυτό που παραγγείλαμε, να μην έχει τις ιδιότητες που μας υποσχέθηκαν. Παρακάτω παραθέτουμε τα δικαιώματά μας ως καταναλωτές που αφορούν στην αγορά προϊόντων.Πριν παραγγείλετε και αγοράσετε ένα προϊόν:κάνετε έρευνα αγοράς και συγκρίνετε τιμές και ποιότηταζητείστε να...

Περισσότερα


Alt

Αγορές από το Ίντερνετ

  • 13 Απρίλιος

Τι να προσέξετε πριν από την αγορά την ταυτότητα του ηλεκτρονικού καταστήματος (επωνυμία, έδρα, αριθμός εμπορικού μητρώου, ψηφιακό πιστοποιητικό, επαγγελματική ένωση στην οποία ανήκει η επιχείρηση πώλησης και άλλα στοιχεία επικοινωνίας όπως αριθμός τηλεφώνου, διεύθυνση, κτλ.) τα χαρακτηριστικά των προϊόντων, τιμή, νόμισμα, τρόπος πληρωμής, επιπλέον προβλεπόμενα έξοδα, πιθανοί φόροι και...

Περισσότερα


Αγορές από απόσταση

  • 12 Απρίλιος

Όταν αγοράζετε ένα προϊόν ή υπηρεσία από απόσταση ή εκτός καταστήματος τότε έχετε επιπρόσθετα δικαιώματα. Αγορές από απόσταση Αγορές εκτός εμπορικού καταστήματος τηλέφωνο διαφημιστικά έντυπα/κατάλογους τηλεόραση ραδιόφωνο τηλεοπτική οθόνη (videotext), ηλεκτρονικό ταχυδρομείο πωλητής στο δρόμο πωλητής στο σπίτι ή...

Περισσότερα


Δικαίωμα υπαναχώρησης

  • 11 Απρίλιος

Εάν αγοράσετε κάποιο προϊόν/υπηρεσία, μέσω internet, ή από απόσταση ή εκτός του καταστήματος, τότε: Εάν το μετανιώσετε, μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν (υπαναχωρήσετε) μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία αγοράς και να σας επιστραφούν τα χρήματα σας Εάν ο προμηθευτής δεν σας ενημέρωσε πως έχετε δικαίωμα υπαναχώρησης, τότε μπορείτε να υπαναχωρήσετε και να επιστρέψετε το...

Περισσότερα


Προσωπικά δεδομένα σε ηλεκτρονικές συναλλαγές

  • 10 Απρίλιος

Όταν στέλνετε πληροφορίες μέσω διαδικτύου και ιδιαίτερα όταν στέλνετε στοιχεία πιστωτικής κάρτας ή λογαριασμού ελέγξτε ότι υπάρχουν εγγυήσεις για την προστασία των πληροφοριών (πιστοποιητικό ασφαλείας, συμμόρφωση με τη σχετική νομοθεσία). Διαφορετικά τα δεδομένα σας μπορούν να υποκλαπούν και να χρησιμοποιηθούν κακόβουλα. Επίσης: ελέγξτε πως ο browser που χρησιμοποιείται είναι ασφαλής ο...

Περισσότερα


Alt

Παιδικά παιχνίδια: Πρώτα η ασφάλεια

  • 09 Απρίλιος

Η Ευρωπαϊκή Βιομηχανία Παιχνιδιών (TIE) δημιούργησε ένα φυλλάδιο με 12 απλούς κανόνες που πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας όταν διαλέγουμε ένα παιχνίδι ή όταν τα παιδιά παίζουν με αυτό, ώστε να είναι ασφαλή. Σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Οργάνωση Καταναλωτών για την Τυποποίηση (ANEC), της οποίας και είμαστε μέλος, μεταφράσαμε το εργαλείο αυτό, αφού το κρίναμε ιδιαίτερα χρήσιμο για τους καταναλωτές...

Περισσότερα


Συμβουλές για τις εκπτώσεις

  • 08 Απρίλιος

Στα καταστήματα, θα πρέπει: Να υπάρχει πινακίδα που αναφέρει ότι γίνονται εκπτώσεις ή προσφορές Να αναγράφεται διπλή τιμή σε κάθε προϊόν. Δηλαδή, η αρχική τιμή και η τιμή μετά την έκπτωση ή προσφορά. Εναλλακτικά, μπορεί να αναγράφεται σε πινακίδα το ποσό της έκπτωσης για συγκεκριμένες κατηγορίες ομοειδών προϊόντων, με την προϋπόθεση ότι σε κάθε είδος υπάρχει η αρχική τιμή Η αναγραφή...

Περισσότερα


Σελίδες

Ελληνικά