Εάν θεωρείτε ότι η ασφαλιστική σας εταιρεία προχώρησε σε μεγάλη αύξηση των ασφαλίστρων, θα πρέπει να αντιδράσετε και να ζητήσετε τη μείωσή τους. Σύμφωνα με τη νομοθεσία μας η αναπροσαρμογή του ασφαλίστρου θα πρέπει να γίνεται με βάση κριτήρια που θα εμπεριέχονται στη σύμβαση, θα είναι εύλογα αντικειμενικά και προβλέψιμα για τον καταναλωτή που θα μπορεί να ελέγχει την εγκυρότητα της αύξησης του ασφαλίστρου. Όμως, μέχρι σήμερα, οι εταιρείες δεν έχουν ανταποκριθεί σε αυτή την υποχρέωσή τους. Εκτός των άλλων, επικαλούνται τις υψηλές αποζημιώσεις που καταβάλουν, καθώς και τον ιατρικό πληθωρισμό.
Τα κριτήρια τα όποια έχουν θέσει είναι ασαφή, υποκειμενικά, αόριστα και μη προβλέψιμα για τον καταναλωτή. Ορισμένα από αυτά είναι:
- Η εξέλιξη του μέσου κόστους θεραπείας
- Η εμπειρία της εταιρείας από ολόκληρο το χαρτοφυλάκιο της συμπληρωματικής κάλυψης
- Τα έξοδα της εταιρίας γι αυτήν την συγκεκριμένη πρόσθετη ασφάλεια
- Πίνακες νοσηρότητας – Πίνακες ανικανότητας Ελληνικών ή Διεθνών Υπηρεσιών
- Η μέση αποζημίωση ανά νοσηλεία λόγω της αύξησης των νοσηλίων των νοσηλευτικών ιδρυμάτων
- Τιμαριθμοποίηση των αποζημιώσεων
- Τις αναλογιστικές παραμέτρους που εφαρμόζονται για την τιμολόγηση του συγκεκριμένου παραρτήματος
Εάν, η ασφαλιστική εταιρεία δεν ανταποκριθεί στην διαμαρτυρία σας, μπορείτε να απευθυνθείτε σε εμάς για να μεσολαβήσουμε. Πατήστε εδώ.