Ελληνικά

Στα καταστήματα, θα πρέπει:

  • Να υπάρχει πινακίδα που αναφέρει ότι γίνονται εκπτώσεις ή προσφορές
  • Να αναγράφεται διπλή τιμή σε κάθε προϊόν. Δηλαδή, η αρχική τιμή και η τιμή μετά την έκπτωση ή προσφορά. Εναλλακτικά, μπορεί να αναγράφεται σε πινακίδα το ποσό της έκπτωσης για συγκεκριμένες κατηγορίες ομοειδών προϊόντων, με την προϋπόθεση ότι σε κάθε είδος υπάρχει η αρχική τιμή
  • Η αναγραφή του ποσοστού έκπτωσης επιτρέπεται αλλά δεν είναι υποχρεωτική

Αλλαγές – ελαττωματικά

  • Εάν αγοράσετε κάποιο προϊόν με έκπτωση και διαπιστώστε κάποιο ελάττωμα, τότε δικαιούστε να το αλλάξετε ή να το επιστρέψετε και να πάρετε πίσω τα χρήματα
  • Εάν αγοράσετε κάποιο προϊόν σε προσφορά, δεν μπορείτε να το επιστρέψετε. Πρέπει βέβαια να έχετε ενημερωθεί και να υπάρχει η σχετική σήμανση, ότι δεν γίνονται επιστροφές

Συμβουλές για καλύτερες αγορές

  • Να αγοράζετε σύμφωνα με τις ανάγκες σας. Να προγραμματίζετε και να καταγράφετε τις ατομικές – οικογενειακές σας ανάγκες
  • Να δίνετε ιδιαίτερη προσοχή στην ποιότητα των προϊόντων. Κυκλοφορούν προϊόντα δεύτερης διαλογής, ελαττωματικά, μαϊμού κλπ.
  • Να κάνετε έλεγχο αγοράς πριν και κατά την διάρκεια των εκπτώσεων και να μην ξεχνάτε ότι οι τιμές των προϊόντων διαμορφώνονται ελεύθερα
  • Να είστε εγκρατείς στις αγορές και μην παρασύρεστε από το κλίμα φθήνιας, των ευκαιριών των εκπτώσεων
  • Να δίνετε ιδιαίτερη προσοχή στην τελική τιμή, και όχι στο μεγάλο ποσοστό έκπτωσης που ίσως είναι και πλασματικό
  • Να ελέγχετε πάντα την τελική τιμή του προϊόντος και ιδίως όταν αγοράζετε με δόσεις ή πιστωτικές κάρτες. Να ελέγχετε τον αριθμό και το ποσό των δόσεων, το συνολικό επιτόκιο (ΣΕΠΠΕ) και τυχόν άλλες επιβαρύνσεις
  • Η τιμή των προϊόντων δεν πρέπει να αυξάνεται αν πληρωθεί εφάπαξ με πιστωτική κάρτα
  • Να προσέχετε να μην υπερβαίνετε το όριο των πιστωτικών καρτών γιατί τότε θα πληρώσετε τόκο και έτσι το προϊόν θα σας στοιχίσει ακριβότερα
  • Να μην ξεχνάτε να ζητάτε τη νόμιμη απόδειξη, την οποία και πρέπει να φυλάσσετε, καθώς και την εγγύηση και τις οδηγίες χρήσης που πρέπει να είναι στην ελληνική γλώσσα

Παραβάσεις

Εάν διαπιστώσετε κάποια παράβαση, δηλαδή πλασματικές, παραπλανητικές ή ανακριβείς εκπτώσεις, τότε μπορείτε να απευθυνθείτε τόσο σε εμάς, όσο και στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (τηλ. 1520).

Related Posts